ايده هاي خلاقانه كسب و كار

ايده هاي خلاقانه كسب و كار مقاله عمومی

تاریخ : ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
این یک واقعیت است که افراد همواره کاری را که انجام داده باشند بهتر از مواقعی که آن را گوش کرده یا دیده باشند به خاطر خواهند آورد. از این قاعده می توان در راستای ارتقای فروش و موفقیت در کسب و کار سود برد.

ايده هاي خلاقانه كسب و كار 

این یک واقعیت است که افراد همواره کاری را که انجام داده باشند بهتر از مواقعی که آن را گوش کرده یا دیده باشند به خاطر خواهند آورد. از این قاعده می توان در راستای ارتقای فروش و موفقیت در کسب و کار سود برد. در واقع قرار دادن مشتری در شرایط و موقعیتی که آنان بتوانند به صورت مستقیم با کالا ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کنند از بهترین شیوه های فروش کالاست.
مثال بارز این مسئله نمایندگی های فروش خودرو هستند که امکان استفاده از محصول را قبل از خرید در اختیار مشتری قرار می دهند. مثال دیگر آنکه در خرید تلفن همراه ممکن است بارها ویژگی های آن دستگاه را شنیده یا دیده باشید اما هیچ کدام به مانند زمانی که خود محصول را به دست گرفته و با آن مستقیما کار می کنید نمی تواند شما را نسبت به مزایا و معایب محصول موردنظر آگاه سازد. با این حال انجام این کار همواره آسان نبوده و در مواردی امکان آن وجود ندارد.
یکی از راهکارها در این زمینه قرار دادن مشتری تحت شرایطی است که خود به اهمیت محصول و مزایای آن پی ببرد.

ایزوثریا

ایزوثریا

مشاوره و آموزش|مهندسی کیفیت|استانداردسازی |توسعه کسب و کار

ایزوثریا مقالات خدمات آموزشی
کارگاه های آموزشی یک روزه
کارگاه های آموزشی
سیستم مدیریت کیفیت
مدیریت ایمنی و بهداشت
صنایع غذایی و زیست محیطی
عمومی سیستم مدیریت
مهندسی کیفیت
دوره های فنی و حرفه ای
محصولات محصولات دانلودی بسته های آموزشی مشاوره سیستم های مدیریت سنجش رضایت مشتری | ISO10004 مشاوره و استقرار استاندارد ISO 10002 مشاوره و استقرار استاندارد ISO 9001:2015 لینک های ضروری صفحه نخست ثبت نام ورود به حساب کاربری

لطفا ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید.